torsdag den 4. marts 2010

Hvad nu?

Desværre blev kurset "Intuitiv studieteknik" ikke til noget, da der ikke var nok der ville fortsætte. Jeg har nu overvejet om jeg vil fortsætte med Morgensider og Ugens Etnografiske Oplevelse. Jeg er nået frem til at jeg vil give det en chance. Jeg har været rigtig glad for at arbejde med redskaberne de sidste tre uger. Jeg kan endnu ikke sige om det virker for mig, men jeg har nydt at skrive morgensider og tage på opdagelse i byen, så på denne måde virker det jo. Jeg er ked af ikke at få sparingen med de andre fra holdet, men håber jeg trods alt får noget ud af at fortsætte alene. Igennem redskaberne og timerne i Nobelparken, er jeg blevet bekræftet i, at jeg har valgt det rigtige studie. I en travl hverdag med meget læsning, glemmer jeg nogle gange at nyde det. Jeg studerer et felt, som jeg selv har valgt fordi det interesserer mig. Midt i læseplaner, kompendier, forelæsninger og pligtlæsning, er det nemt at glemme at nyde det. Det er jo enormt priviligeret at få lov til at fordybe sig i sin interesse. Netop derfor har jeg nydt Intuitiv Studieteknik, fordi det har givet mig tid og plads til at stoppe op og nyde studiet.
Jeg vil derfor prøve at fortsætte med redskaberne, i hvert fald så længe det giver mening for mig.

Nå, alt er pakket og turen går nu snart mod færgen. Bliver så dejligt at komme afsted, og i år er målet IKKE at komme til skade. Kamera, snowboard og guitar er pakket, så det kan kun blive en god tur.

Hav det godt her hjemme!

/Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar