lørdag den 6. marts 2010

Perfekte forhold på pisten

Nu er jeg hjemme på hotellet efter en dejlig lang dag på snowboard! Det har været fantastiske forhold i dag, solskin og ny-sne. Solen der reflekteres i sneen, snekrystaller der glitrer som glimmer i lyset og kanten af snowboardet der skærer sig igennem sneen - dette kan kun give en god dag:)
Nu vil jeg have en kop varm kaffe. Til morgenmaden herskede der næsten en stemning af kaos, da kaffen var knap og de sparsomme dråber stod i kurs som guld. Vi kom dog alle i gang med dagen og grillede pølser på toppen af bjerget på engangsgrill til frokost. Det lykkedes også mig at klare et bakke på næsen hele vejen ned, ny stil. Jeg valgte dog ikke at tage den stil til mig resten af dagen. Mens de andre tog et bad eller en lur, gik jeg en tur. Nu trænger jeg også snart til at varmt bad!

Jeg er nem at få øje på i sneen!


Klarelven i solnedgang


Flot udsigt over Klarelven (som vi badede i sidste gang vi var her imellem isflager, men jeg er vist blevet en kylling)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar