lørdag den 13. marts 2010

En ny start!

Så er jeg tilbage på pinden efter skiferie og sygdom. Jeg er desværre kommet lidt ud af rytmen med at skrive morgensider og tage på Etnografisk oplevelse, da jeg har været lænket til sengen med feber. Nu er jeg heldigvis ovenpå igen og klar til nye oplevelser. Kurset fortsætter desuden alligevel, håber jeg da. Flere udtrykte at økonomien som studerende var for stram til at kaste 600 kr. efter kurset, men kurset fortsætter nu uden betaling. Jeg håber at folk nu vil bakke op omkring det, da det er en kanon chance for at lære en hel masse.
På skiferien mislykkedes min etnografiske oplevelse på en bar, da man skulle være 23 for at komme ind, så jeg måtte pænt blive hjemme. De nordmænd er jo skøre! Min mor foreslog, at den etnografiske oplevelse bare kunne være at bo på værelse sammen med hende og min far. Selvom det var en anelse angstfremkaldende, vil jeg nu ikke mene at de går ind under den kategori, de var jo helt hyggeligt selskab. Planen var så at finde på noget da jeg kom hjem fra skiferie, men da jeg lagde mig syg med feber lykkedes det heller ikke. Jeg er nu heldigvis ved at være på toppen igen, og fra næste uge er jeg klar på nye oplevelser igen.

Jeg lægger hovedet i blød og vender tilbage med en plan.

God weekend
/Trine

Forårsbebudere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar