tirsdag den 13. april 2010

Efterveer fra weekenden

Nu er kl. 3 om natten. Indbruddet sidder stadig meget i mig. Lyde fra opgangen og gaden, gør mig alle ekstra opmærksom. Jeg fandt desuden ud af i går aftes, at både min taske, nogle sko der var der i og mit spejlreflekskamera er blevet stjålet. Jeg har derfor snakket med politiet i dag igen, og det viser sig så, at min anmeldelse i weekenden ikke engang var blevet noteret ned. Utroligt, at man kan sidde på sådan en plads og være så ukompetent. I dag blev det hele heldigvis noteret ned og de vil nu prøve om de kan finde frem til tyven.
Jeg er på en måde stadig i en chok-tilstand, hvor det nogle gange virker helt uvirkeligt at det er sket. Alt bliver vendt og drejet i mit hoved, hvordan kom han ind af døren, har han en nøgle, hvad nu hvis jeg var vågnet og kommer han igen? Jeg har sovet i lejligheden de sidste to nætter nu, men føler mig overhovedet ikke tryg. Det hele ramler lidt sammen nu. Jeg skal til eksamen torsdag, er halvsyg og får ikke sovet særlig meget.
Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at den mundtlige eksamen er overstået, og så tager jeg hjem til mine forældre lidt, i hvert fald til chokket lige har lagt sig og politiet forhåbentlig har fundet tyven.

Nå det gode er, at de lange nætter kan bruges til, at få forberedt mit oplæg til torsdag. Dagen i dag har mest gået med at snakke med politiet, forsikringsselskabet, naboer osv.

Godnat
/Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar