tirsdag den 23. februar 2010

Afpudsning af julemandslatteren

Uh, så er det i aften, at jeg skal i latterklub. Jeg har lige læst lidt på hjemmesiden, da jeg havde den idé, at det er meget smart at være lidt forberedt. Under afsnittet "Ny i latterklubben" håbede jeg på, at jeg kunne få lidt opbakning som fx "det er ikke så slemt" og "det er okay, at være genert". Men i stedet fandt jeg eksempler på hvilke øvelser vi skal gennemgå som fx julemandslatter, røde-lårs-latter og mad-i-munden-latter. Dette gør mig bestemt ikke mere tryg, og jeg har nu taget mig selv i at sidde og øve mig på julemandslatteren. Jeg har dog indset, at det er ret umuligt at komme forberedt og jeg ved desuden ikke hvad mad-i-munden-latter indeholder.
Nå, jeg bliver nødt til at tage det som det kommer. I aften er der filmaften med studiet, og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg hellere vil i latterklub. Men nu er det bestemt og jeg gør det!H

latterlige hilsner Trine:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar