lørdag den 20. februar 2010

Kunsten at skrive morgensider

... Ja, for det er lidt af en kunst. Jeg har erfaret, at det ikke er helt let. Jeg har nu haft tre dage med morgensider. I morges skrev jeg ned hvad jeg drømte. Det er faktisk sjovt, at tænke lidt videre over sine drømme - gad vide hvad de betyder? De sidste nætter har mine drømme været meget livagtige, hvilket foruroliger mig lidt, da de har handlet om alt fra Dronningen til kano-sejlads.

I dag var jeg så dumdristig, at bevæge mig op i Bruuns Galleri. En lørdag middag i Bruuns Galleri, er faktisk lidt af en udfordring for mig. Jeg HADER så mange mennesker på et sted, så sædvanligvis vil jeg skynde mig at få overstået mit ærinde og komme væk. I dag tog jeg mig tid, fik en kop kakao og kiggede på mennesker. Det var faktisk helt dejligt.

Selvom det var positivt at være i Bruuns Galleri, er jeg nu glad for at sidde her i mit køkken og se på rådyr i haven i stedet:)

/Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar