mandag den 22. februar 2010

Natsider?!

Ja, jeg vil vove den påstand, at når "morgensiderne" bliver skrevet kl. 4.15, så må det hedder natsider. Jeg arbejder hver morgen kl. 6.15 som handicaphjælper, men på grund af snestormen, skulle jeg frygtelig tidligt op i morges, for at komme afsted i god tid. Jeg har nu bestemt mig for, at indtil, at dette vikariat er slut, bliver det aftensider. Jeg må sande, at 20 minutters søvn betyder meget, når det er så tidligt om morgenen. Min dag vender forkert, hvis jeg ikke får mit døgn tilrettelagt lidt bedre den her uge. Søvn er vist alt for undervurderet så fra i aften, bliver det altså aftensider.

I morgen skal jeg i latterklub. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget og tror det bliver en rigtig interessant oplevelse. Jeg skal nok vende tilbage med en opdatering og beretning om aftenen.

Den nye fagre blogverden, har overrasket mig noget så gevaldigt. Jeg har fundet flere forskellige interessant blogs, blandt andre denne:

http://www.iheartstrangers.com/

Bloggen er lavet af Joshua, som er fotograf. Hver dag møder han en ny og for ham ukendt person, fotograferer vedkommende og skriver lidt om deres møde. Sjov idé, og spændende at læse om hans møder.

/Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar