torsdag den 18. februar 2010

Tiltrængt fridag

I dag gjorde jeg noget, jeg ellers ikke plejer at gøre. Jeg gav mig selv en fridag. Droppede at tage til undervisning, sov længe og slappede af. Jeg har vist kørt mig selv lidt hårdt på det sidste, så min krop og mit hoved skreg efter ro. I dag har jeg bare gjort alt hvad jeg elsker: sovet længe, spillet guitar, haft veninde på besøg og gået tur i snevejr.

Jeg startede dagen med mit nyerhvervede ritual, morgensider. Jeg fandt et kladdehæfte med Che Guevara på forsiden, så nu ligger han på mit natbord og følger med i udviklingen. Det var faktisk ret svært at lægge hovedet til side, og skrive med intuitionen. Grammatik, opstilling, orden osv., prøvede at påvirke intuitionen i at skrive. Jeg fik skrevet tre sider, men forhåbentlig bliver jeg bedre til at skrive, lige hvad der falder mig ind.

Jeg gik desuden en tur hen til Antroposofisk Selskab, for at se om der var et arrangement i weekenden. Det var der desværre ikke, så leder stadig efter en etnografisk oplevelse til weekenden. Ideer?

/Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar